Kekkedinge unboxing

img_3936399

Donkere avonden, koude dagen, het komt er allemaal weer aan.. Het is dan altijd heerlijk om lekker met een warme kop thee of koffie op de bank te zitten. Laatst kwam ik op een website iets heel leuks tegen dat ik heb mogen ontvangen! Benieuwd? Lees dan snel verder!

 

http://www.kekkedingen.nl is een webshop voor wonen en woonaccesoires. Zo kan je er terecht voor kleedjes en kussens, manden van autobanden, servies en nog veel meer leuks!

Zo hebben ze ook veel leuk servies voor in huis. Zo hebben ze hele leuke theepotten en theekopjes, maar ook hele leuke mokken. Zo kwam ik deze 3 leuke tegen!

Mokjes.PNG

Zoals je kunt zien is de mok er in drie varianten: met een ruitje, met een zeshoekje en met stippen.

Ik vond deze kopjes echt heel erg leuk en sfeervol voor de winter! De eigenaresses van de site, Marina en Esther, hebben echt een goed gevoel voor interieur en hoe je accessoires en meubels goed kan indelen, en hebben zo ook bij elk product mooie foto’s staan op hun webshop! Zo ook deze hele leuke foto van de kopjes!

Kopjes op plateau.PNG

Door deze foto werd ik echt helemaal verliefd! Ik heb 2 witte kopjes mogen ontvangen met stipjes, en ik laat ze graag even aan jullie zien!

img_3938401

IMG_3914[403].JPG

 

Ik vind ze echt heel erg leuk, en ze drinken fijn! De mokken kan je hier bestellen voor 5,50,- per stuk!

Wat zeker ook nog leuk is om te weten is dat ze website zelf ook een eigen merk heeft, namelijk DX11. Deze producten hebben een bijzonder verhaal en zijn gemaakt door mensen met een arbeidsbeperking. Deze interieuritems zijn dus allemaal uniek en handgemaakt!

Wat vind jij van deze leuke kopjes?

 

Veel liefs,

Marituals xx

 

 

 

2 gedachtes over “Kekkedinge unboxing

Plaats een reactie