Marmer hoesje Iphone

IMG_1913

Telefoonhoesjes zijn voor mij echt wel een must-have, aangezien ik mijn telefoon nog best wel eens laat vallen… oeps! Ik vind het daarom ook leuk om verschillende hoesjes te hebben zodat ik een beetje kan afwisselen bij mijn outfit of het seizoen! Vandaag laat ik jullie mijn nieuwste aanwinst zien! 

Marmer is tegenwoordig helemaal in, en een telefoonhoesje mag dan voor mij ook niet ontbreken! Op de website van http://www.exclusievehoesjes.eu heb ik er een gevonden.

http://www.exclusievehoesjes.eu heeft echt héél veel hoesjes! Je kan er terecht als je een Samsung of Iphone telefoon hebt. Ze hebben heel veel hoesjes die tegenwoordig helemaal in zijn en gaan echt mee met de tijd, waardoor je altijd wel wat leuks ziet!

Zo ben ik gegaan voor dit leuke marmer hoesje in het wit voor de Iphone 5/5s. Marmer is echt de trend van 2016, en geeft een classy uistraling. Love it! Het hoesje is een hard case, dus bied optimale bescherming aan je telefoon! Het hoesje is namelijk gemaakt van kunststof van hoge kwaliteit. Hij is ook verkrijgbaar in het zwart. Marmer is ook niet echt seizoensgebonden, dus je kan hem eigenlijk het gehele jaar dragen op je telefoon! 🙂

IMG_1897.JPG

De marmertint vind ik ook echt heel mooi bij dit hoesje zoals je op de bovenstaande foto kan zien, het lijkt net echt!

Een voordeel aan deze site is dat je nooit verzendkosten hoeft te betalen! Ook niet voor België en Duitsland. Het hoesje is €19,95,- en dat is dus ook gelijk de eindprijs!

Ik ben echt heel blij met het hoesje, zeker een must-have van 2016. Je shopt hem hier!

ExclusieveHoesjes.eu

 

Hou jij van marmer?

 

Veel liefs,

Marituals xx

Geef een reactie

